Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Zapis ten nie stosuje się jednak do ubrań szytych na miarę. Regulamin.

Jak dokonać zwrotu:

1 – Wypełnić i wydrukować oświadczenie o zwrocie towaru

2 – Wysłać oświadczenie wraz ze zwracanym produktem w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu na adres: MX Studio Michał Podogrodzki, ul. Kawy 10a m. 13, 01-496 Warszawa. Koszty przesyłki w przypadku zwrotu ponosi Klient

3 – Jeżeli zwracany produkt wróci w stanie nienaruszonym w oryginalnym opakowaniu i z wymaganymi dokumentami, uiszczona przez Klienta kwota zostaje przelana na wskazane w oświadczeniu konto.

Więcej szczegółów w Regulaminie.

 

Reklamacje

Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.) Klient ma prawo zareklamować wadliwy towar.

Jak dokonać reklamacji:

1 – Wypełnić formularz reklamacji i wysłać go mailem na adres: reklamacje@bamaxnet.pl. Pracownik sklepu Bamaxnet.pl skontaktuje się, by umówić kuriera (przesyłka na koszt sklepu).

2 – Przesłać za pośrednictwem umówionego kuriera reklamowany produkt wraz z wydrukiem wypełnionego formularza reklamacji oraz dokumentem potwierdzającym zakup na adres: MX Studio Michał Podogrodzki, ul. Kawy 10a m. 13, 01-496 Warszawa.

3 – Poczekać na rozpatrzenie reklamacji. Zarówno w przypadku jej przyjęcia, jak i odmowy Klient otrzymuje uzasadnienie decyzji na piśmie listem poleconym.

Więcej szczegółów w Regulaminie.